Liebster Award Nomination! (Runda a II-a)

Am mai făcut leapșa aceasta o dată și mi s-a părut foarte amuzant, așa că o s-o mai fac o dată. :D. Le mulțumesc fetelor de la  Shattered words  pentru nominalizare! 

Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:

1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.

2. Listează regulile în postarea ta.

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.

4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.

5. Scrie zece lucruri random despre tine.

6. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.

7. Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

( Alte) Zece lucruri random despre mine

  1. De câteva zile ( datorită unei cărți) ascult muzică clasică, în principiu la pian.
  2. Îmi plac florile de Lotus.
  3. Mi-ar plăcea să călătoresc în timp.
  4. Când voi avea casa mea proprie, vreau să umplu toți pereții cu rafturi pline de cărți citite.
  5. Îmi place să citesc într-o lumină difuză.
  6. De obicei, visele mele nu au nicio logică.
  7. Nu-mi plac insectele.
  8. Evit oamenii fără vise și care nu știu ce vor.
  9. Dacă aș putea să transpun personajele din cărți în realitate, aș fi cea mai fericită.
  10. Mi-e frică de admiterea la facultate.

Răspunsurile la întrebări:

  1. Preferați o carte în format fizic sau e-book?  Format fizic.
  2. Ce carte sub evaluată de alte persoane sau pe goodreads a fost pentru tine ca un diamant ascuns?  Păi, nu-mi amintesc să mi se fi întâmplat asta. În schimb, mi s-a întâmplat de multe ori să citesc cărți supraevaluate și să rămân dezamăgită.
  3. Ce carte citești în acest moment? Doctor Faustus de Thomas Mann.
  4. Dacă te-ai descrie într-un singur cuvânt, care ar fi acela? Nu cred că un singur cuvânt ar putea descrie o persoană, oricare ar fi acea persoană, pentru că suntem ființe incredibil de complexe,  daaaar ca să răspund, totuși, la întrebare : Idealistă.
  5. Cu ce personaj literar te identifici cel mai mult? Ah, asta e greu, foarte greu. Toate personajele lui Hermann Hesse.
  6. Ultima melodie pe care  ai ascultat-o? Ah, păi, cum am zis, din cauza romanului Doctorului Faustus ascult muzică clasică zilele astea și caut piese care să-mi placă așa că nu îmi amintesc exact numele ultimei pe care am ascultat-o.
  7.  Citatul preferat?

    „Cei mai mulți oameni sunt precum frunzele care se scutură, plutind și rostogolindu-se până ajung la pământ. Alții însă, câțiva la număr, sunt ca stelele cu traiectorie fixă, neatinse de vânt, ei poartă într-înșii propria lor lege și propria lor traiectorie.” ( Hermann Hesse)

  8. Ce ați alege între un scriitor clasic și unul contemporan? Depinde de scriitor. 
  9. Uită-te în jurul tău și spune-ne ce carte se află cel mai aproape de tine în acest moment? Ia cartea și dă la pagina 26, care este primul fragment de acolo.    Cea mai apropiată carte de mine este  „ Doctor Faustus”. La pagina 26 încă este prefața, așa că voi scrie un fragment random: 

„ -Renunțare înseamnă. Ce alt să însemne? Crezi că numai pe culmi strălucește gelozia, iar în străfunduri nu? A noastră ești, făptură aleasă și creatoare, cu noi ești legat și cununat. A iubi nu ți-e îngăduit!”

10. Cel mai mare book hangover pe care l-ai avut după ce ai terminat o carte? Asta mi se întâmplă foarte des la toate cărțile care îmi plac foarte tare. De multe ori cartea în cauză, personajele ei, mă obsedează și luni de zile. Așa am pățit la seria Drăculeștii de G.G. Vlad, dar este doar un exemplu din fooarte multe.

Zece întrebări pentru cei nominalizați:

  1.  Cum ți-ai descoperit pasiunea pentru literatură?
  2.  Există un scriitor pe care îl consideri unul dintre cei mai buni prieteni sau îl vezi ca pe un fel de maestru, bineînțeles, pe baza modului în care ai interacționat cu opera sa?
  3. Câte cărți ai citit?
  4.  Dacă ai putea schimba sfârșitul unei cărți, care ar fi aceea și cum l-ai schimba?
  5.  Când  personajul tău preferat dintr-o carte moare, cum reacționezi?
  6. Dacă te-ai putea transpune într-o carte și ai înlocui personajul principal, ce carte ar fi, ce personaj ai alege să devii și de ce?
  7.  Ai obiceiul să îți bați prietenii la cap cu ce ai mai citit?
  8.  Numește o temă  sau un subiect literar despre care nu ai citit niciodată, dar ai vrea. De ce?
  9.  Îți place când oamenii îți fac cărți cadou?
  10. Cu ce scriitor, viu sau nu, ți-ar plăcea să poți vorbi și ce i-ai spune?

 Nominalizez următoarele blog-uri ( îmi pare rău dacă nu vreți să participați și vă deranjez puțin cu astaT^T )

  1. Books and Stuff
  2. World of Books Web
  3. Gânduri de porțelan
  4. The Sagittarius Books
  5. Jessie’s Blog
Un gând despre “Liebster Award Nomination! (Runda a II-a)

Lasă un răspuns

