Scumpo, nu e nevoie să spui că îți pare rău!

       thinking fairy Wallpaper__yvt2  „Scumpo,nu e nevoie să spui că îți pare rău! Cuvintele goale sunt doar  o ghirlandă de litere agățate la întâmplare, sunetul lor e metalic și rece, iar o minciună în plus doare, dar, mai important, nu trebuie să spui că îți pare rău pentru că te-am iertat deja! Te-am iertat de dragul zilelor în care am crezut că noi două vom deveni dovada viea faptului că toate visele mele despre prietenie sunt adevărate. Te-am  iertat pentru  nopților în care mi s-a părut că îți pasă și datorită clipelor în care m-ai făcut să cred că pot să-ți dau totul fără să simt cum dezamăgirea îmi paralizează trupul provocâd un război de gânduri și sentimente în mine. Chiar dacă asta nu s-a întâmplat, chiar dacă în spatele vorbelor tale neadevărate se ascundeau realități pe care s-ar fi cuvenit să le știu, îți mulțumesc pentru că mi-ai arătat că încă pot să am încredere! 

         Am încercat să înțeleg și să accept toate acele lucruri care mi-ar fi trezit un dispreț profund pentru oricine altcineva înafară de tine, am încercat și am reușit, căci prietenii nu se judecă, dar, în același timp, nici nu se mint, nu-și ascund lucruri din egoism și orgiliu. Pe acestea din urmă… nu le mai pot înțelege. Te-am iertat, dar pentru această iertare a fost nevoie  de tot ce ți-aș fi putut oferi vreodată. Nu mai am nimic pentru tine, dar te-am iertat. Îmi vei putea vorbi fără să-ți aduc vreun reproș, dar în ochii mei vei fi o străină, îți voi răspunde la zâmbete, dar nu te voi mai lăsa niciodată să mă iei în brațe pentru că eu nu vreau să mă prefac. Vom fi două umbre care s-au suprapus cândva, dar nu s-au potrivit.”

           Scrisoarea fu împăturită stângaci cu degete tremurânde, cu remușcare și regret, dar oamenii  se perindă unii prin viețile celorlalți până când fiecare își găsește locul. Această dată a fost doar o nouă încercare ratată și o speranță deșartă.

3 gânduri despre “Scumpo, nu e nevoie să spui că îți pare rău!

  1. Suuupeeeerrrbb!!!!!Esti o fiinta foarte puternica si sunt extrem de mandra de tine .Nu pot totusi sa descriu in cuvinte cat de frumos ti-ai exprimat gandurile pentru ca oricat de mult m-as stradui nu ar fi destul!!!Te pup.

    Apreciază

Lasă un răspuns

